ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΝΩ ΤΩΝ €35 ΚΑΙ ΕΩΣ 3KG

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Tweet Print

Προϋποθέσεις Επιστροφής
1)Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που αναγράφεται στο παραστατικό πώλησης.

2)Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν είναι στην αρχική του συσκευασία και δεν έχει χρησιμοποιηθεί.

3)Γάλατα, ορθοπεδικά προϊόντα και αναλώσιμα δε δύναται να επιστραφούν, εκτός και αν ισχύει κάποια από τις προϋποθέσεις πλήρους εξόφλησης.
 

4)Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα επιστροφών του pharmasofia.gr.

 

5)Για πακέτα προσφορών, μεμονομένες αλλαγές προϊόντων δε γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.


Πολιτική Πλήρους Εξόφλησης
1)Ισχύει πολιτική πλήρους εξόφλησης σε περίπτωση λάθους από το pharmasofia.gr.

2)Σε περίπτωση που δεν προκύπτει λάθος από το pharmasofia.gr επιστρέφεται μόνο το χρηματικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων, ενώ τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη.

3)Ισχύει πολιτική πλήρους εξόφλησης σε περίπτωση που το προϊόν είναι περασμένης ημερομηνίας.

4)Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος με εγγύηση, καλύπτεται η αντικατάστασή του σε συνεννόηση με την εταιρεία του προϊόντος.

5)Η διαδικασία επιστροφής χρημάτων δύναται να ολοκληρωθεί μέσα σε διάστημα 30 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή του προϊόντος από το κατάστημά μας. Σε περιπτώσεις που η παραγγελία σας έχει εξοφληθεί με αντικαταβολή ή τραπεζική κατάθεση πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση.

6)Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή χρημάτων είναι η ύπαρξη της λιανικής απόδειξης.

7)Σε περίπτωση τιμολογίου η επιστροφή γίνεται με δελτίο αποστολής.

8)Σε περίπτωση που η πληρωμή έγινε με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και ενημέρωση της πιστωτικής σας κάρτας.

Διαδικασία επιστροφής
1) Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημα μας, Βρυάξιδος 9, Παγκράτι, ΤΚ11634
μπορείτε να το επισκεφθείτε και αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο θα γίνει πίστωση του προϊόντος ή άμεση αλλαγή του προϊόντος με προϊόν ισάξιου Φ.Π.Α.

2) Αν παραλαμβάνετε μέσω εταιρείας ταχυμεταφορών,
συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή και τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει καθώς και την απόδειξη αγοράς. Τέλος αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.

Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει στην εταιρεία μας και δεν ισχύουν οι ανωτέρω προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό, θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα επιβαρύνουν τον ίδιο.

Ακυρώσεις παραγγελιών
Μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, εφόσον επιθυμείτε, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι ΔΕΝ έχει αλλάξει η κατάσταση της παραγγελία σας σε ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΗ.

Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 210-7010345