ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΝΩ ΤΩΝ €35 ΚΑΙ ΕΩΣ 3KG

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΧΑΣΤΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ!

Χάστε τα κιλά των διακοπών!
Tweet Print

Στις διακοπές το σώμα χαλαρώνει και αφήνεται σε μικρές γευστικές απολαύσεις. Αν λοιπόν το καλοκαίρι εκτός από τις καλές αναμνήσεις σας έχει αφήσει και μερικά περιττά κιλά, σπεύσατε να λάβετε τα μέτρα σας γιατί αυτά τα κιλά μπορεί να μονιμοποιηθούν και να πολλαπλασιαστούν. Ακολουθείστε μερικές από τις συμβουλές μας για να χάσετε αυτά τα κιλά χωρίς να αποδυναμώσετε τον οργανισμό σας και χωρίς να βλάψετε την υγεία σας.

-Κάντε συχνά και μικρά γεύματα, τουλάχιστον 5 γεύματα τη μέρα εκ των οποίων τα 3 θα είναι κύρια και τα άλλα 2 κάποιο φρούτο ή snack  θα βοηθήσει να αφυπνίσετε το μεταβολισμό σας.

Τα κύρια γεύματα φροντίστε να είναι πλούσια σε σαλάτες-κοτόπουλο-ψάρια-άπαχο κρέας και 1-2 φορές την εβδομάδα όσπρια, περιορίστε στο ελάχιστο τους υδατάνθρακες και τα λίπη. 

-Βάλτε το γρήγορο περπάτημα και την άσκηση στη ζωή σας. 3-4 φορές την εβδομάδα 30-40 λεπτά κάποια δραστηριότητα θα σας βοηθήσει σίγουρα. Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι σωστή διατροφή και άσκηση είναι ο καλύτερος συνδυασμός. 

-Αν το αντέχετε κάντε τα φαγητά σας λίγο πιο καυτερά. Τα καυτερά μπαχαρικά αυξάνουν το μεταβολισμό σχεδον κατά 30%. 

-Πιείτε 2-3 λίτρα νερό την ημέρα και κυρίως ένα ποτήρι πριν το φαγητό. Δεν είναι λίγοι αυτοί που μπερδεύουν τη δίψα με την πείνα γι΄αυτό την επόμενη φορά που θα νιώσετε την ανάγκη να φάτε κάτι πιείτε πρώτα ένα ποτήρι δροσερό νερό και πού ξέρετε, μπορεί εν τέλει να διψούσατε..!

-Βάλτε ρεαλιστικούς στόχους. Πείτε όχι στις εξαντλητικές δίαιτες που το μόνο που καταφέρνουν είναι να ξαναπάρετε τα κιλά σας και ίσως και περισσότερα (1κιλό κάθε 2 εβδομάδες, θα σας κάνει να χάσετε τα κιλά σας σταθερά και υγιεινά).

-Μειώστε το αλκοόλ. Αν θέλετε οπωσδήποτε να πιείτε κάτι σε μια έξοδό σας, προτιμήστε ένα ποτήρι μπύρα ή ένα ποτήρι κρασί. 

-Πείτε ΟΧΙ στα αναψυκτικά που περιέχουν πολλή ζάχαρη χωρίς κανένα διατροφικό όφελος..

-Τέλος, φροντίστε να έχετε ένα καλό πρωτεϊνούχο πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες, γαλακτοκομικά και ακατέργαστους υδατάνθρακες. 'Ετσι έχετε ενέργεια αλλά μειώνετε και το αίσθημα της πείνας στα επόμενα γεύματα.

Είμαι σίγουρη ότι όλα αυτά σε άλλους λίγο σε άλλους πολύ ίσως ακούγονται γνωστά, σπάνια όμως τα ακολουθούμε, ας φροντίσουμε λοιπόν να μπουν στην καθημερινότητά μας και σίγουρα θα δείτε αποτελέσματα!

Κόντου Σοφία

Φαρμακοποιός

Η ΣΟΦΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ