ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΝΩ ΤΩΝ €35 ΚΑΙ ΕΩΣ 3KG

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ: ΔΕΣ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΣΟΥ

Βιταμίνες το Χειμώνα: Δες ποιές είναι απαραίτητες για τον οργανισμό σου
Tweet Print

Το χειμώνα, λόγω της αλλαγής του καιρού, ο οργανισμός μας είναι πιο ευάλωτος απέναντι στη γρίπη και το κρυολόγημα. Έτσι λοιπόν πρέπει να τον φροντίζουμε ιδιαίτερα ώστε να είναι πιο ανθεκτικός και να παραμένουμε υγιείς. Το πιο σημαντικό από όλα για να χτίσουμε ένα γερό οργανισμό είναι η σωστή διατροφή με ποικιλία θρεπτικών συστατικών αλλά και ο καλός ύπνος, καθώς όσο πιο κουρασμένοι και αδύναμοι είμαστε το αμυντικό μας σύστημα εξασθενεί.
Πρέπει λοιπόν να φροντίζουμε να λαμβάνουμε όλες τις απαραίτητες βιταμίνες προκειμένου να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας και να θωρακιστεί ο οργανισμός μας όσο καλύτερα γίνεται. Ας δούμε λοιπόν ποιές είναι οι απαραίτητες βιταμίνες που χρειαζόμαστε περισσότερο αυτή την εποχή!

Βιταμίνη C

Εννοείται πως η βιταμίνη C είναι ο "βασιλιάς" των βιταμινών το χειμώνα καθώς πρόκειται για ένα φυσικό αντιοξειδωτικό που ενισχύει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Η επαρκής πρόσληψη βιταμίνης C βοηθάει τον οργανισμό μας να θωρακιστεί ενάντια στη γρίπη και τις ιώσεις, καθώς επίσης μειώνει την ένταση των συμπτωμάτων του κρυολογήματος και βοηθάει στη γρήγορη ανάρρωση. Επιπλέον η βιταμίνη C συμβάλει στην τόνωση του οργανισμού και στη μείωση της κούρασης και της κόπωσης, γεγονός που την καθιστά ακόμα πιο απαραίτητη σε ανθρώπους που εργάζονται πολλές ώρες ή αθλούνται. Ιδιαίτερη ανάγκη σε βιταμίνη C έχουν επίσης οι καπνιστές, καθώς το κάπνισμα μειώνει την περιεκτικότητά της στον οργανισμό. Ακόμα, η βιταμίνη C χάρη στις αντιοξειδωτικές της ιδιότητες καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες και προστατεύει τα κύτταρα από το οξειδωτικό στρες καθυστερώντας τη γήρανση, γεγονός που μας χαρίζει όμορφο και υγιές δέρμα.

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C είναι τα πορτοκάλια, οι πιπεριές, το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα κόκκινα κεράσια acerola και ο μαϊντανός. Επίσης εδώ μπορείτε να βρείτε τη βιταμίνη C σε ποικιλία συμπληρωμάτων διατροφής.

Βιταμίνη D

Η βιταμίνη D, ή αλλιώς "βιταμίνη του ήλιου" είναι μια λιποδιαλυτή βιταμίνη που βρίσκεται σε μικρές ποσότητες σε ορισμένα τρόφιμα όπως το αυγό, τα λιπαρά ψάρια και το βούτυρο, κύρια πηγή της όμως είναι ο ήλιος. Έτσι τους χειμωνιάτικους μήνες που υπάρχει μείωση της ηλιοφάνειας πολλοί άνθρωποι πάσχουν από ανεπάρκεια βιταμίνης D, με αποτέλεσμα να νιώθουν αυξημένη κούραση ή  πόνους στους μυς, στα οστά και στις αρθρώσεις. Επιπλέον οι ηλικιωμένοι έχουν ακόμα μεγαλύτερη ανάγκη από βιταμίνη D καθώς η έλλειψή της συνδέεται με το κίνδυνο της οστεοπόρωσης, και καθώς το δέρμα γερνάει χάνει την ικανότητά του να τη συνθέτει. Ακόμα η επάρκεια βιταμίνης D συνδέεται άμεσα με τη σωστή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και την ικανότητά του να μας προστατεύει ενάντια στις ιώσεις και το κρυολόγημα, γεγονός που την κάνει ακόμα πιο αναγκαία το χειμώνα. Επειδή την εποχή αυτή λόγω του καιρού ο οργανισμός μας είναι πολύ πιο δύσκολο να τη συνθέσει κυκλοφορεί σε πολλά συμπληρώματα διατροφής που μπορούμε να επιλέξουμε.

Ω3 Λιπαρά Οξέα

Τα Ω3 λιπαρά οξέα παίζουν σημαντικό ρόλο σε όλα τα συστήματα του ανθρώπινου οργανισμού. Τα οφέλη τους για την υγεία είναι αμέτρητα. Συμβάλουν στη μείωση της χοληστερόλης βελτιώνοντας την καρδιαγγειακή υγεία, βοηθούν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος, ενδυναμώνουν τα δόντια και τα οστά, προστατεύουν την όραση και χαρίζουν υγιές δέρμα και μαλλιά. Παίζουν επίσης σημαντικό ρόλο στη αύξηση της "καλής χοληστερόλης", προστατεύοντας έτσι την καρδιά και βοηθώντας στη διατήρηση της καλής υγείας του οργανισμού  και τη θωράκιση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τα ωφέλη των λιπαρών οξέων. Τα Ω3 λιπαρά οξέα μπορείτε να βρείτε σε τροφές όπως λιπαρά ψάρια (σολωμός, σαρδέλα), καρύδια, αβοκάντο και φυτικά έλαια, αλλά και σε διάφορες μορφές σε συμπληρώματα διατροφής.

Βιταμίνη Β

Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β (Β1, Β2..., Β12) είναι πολύ σημαντικές για την καλή λειτουργία του νευρικού και μυϊκού συστήματος. Συμβάλουν στη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου και στην αντιμετώπιση των συμπτωμάτων του άγχους και της κατάθλιψης που είναι αυξημένα τους χειμερινούς μήνες λόγω του καιρού. Επίσης βοηθούν στην παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιριών και στην απορρόφηση της ενέργειας από τις τροφές, τονώνοντας έτσι τον οργανισμό και μειώνοντας την κούραση και την κόπωση. Βελτιώνουν τους μηχανισμούς άμυνας του οργανισμού συμβάλλοντας έτσι στην καλύτερη καταπολέμηση των ιώσεων, της γρίπης και του απλού κρυολογήματος. Τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β μπορούμε να βρούμε σε διάφορα συμπληρώματα διατροφής, αλλά και σε ορισμένες τροφές όπως το κρέας, το γάλα, τα ψάρια, τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά

Ψευδάργυρος

Ο ψευδάργυρος είναι ένα απαραίτητο ιχνοστοιχείο για τον οργανισμό μας που συμβάλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος καθώς και στη σύνθεση των πρωτεϊνών και την επούλωση των πληγών. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η πρόσληψη ψευδάργυρου καταπολεμά τα συμπτώματα του απλού κρυολογήματος, γεγονός που τον καθιστά πολύτιμο για το χειμώνα. Δείτε εδώ περισσότερες πληροφορίες για τα οφέλη του ψευδάργυρου.

Γενικά τους κρύους μήνες του χρόνου ο οργανισμός μας είναι πιο ευάλωτος γι'αυτό και χρειάζεται προστασία με σωστή διατροφή, καλό και ποιοτικό ύπνο και συνεχή φροντίδα της προσωπικής μας υγιεινής. Επιπλέον μπορείτε να βρείτε ποικιλία συμπληρωμάτων για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος το χειμώνα στο ηλεκτρονικό φαρμακείο μας!

Κόντου Σοφία

Φαρμακοποιός

Η ΣΟΦΙΑ ΛΕΕΙ

Τους χειμωνιάτικους μήνες φροντίζουμε να τρεφόμαστε σωστά και να κοιμόμαστε καλά για να ενισχύσουμε την άμυνα του οργανισμού μας! Η βιταμίνη C, η βιταμίνη D, τα Ω3 λιπαρά οξέα, οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β και ο ψευδάργυρος είναι οι πιο απαραίτητες βιταμίνες για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος!

Η ΣΟΦΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ