ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΝΩ ΤΩΝ €35 ΚΑΙ ΕΩΣ 3KG

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΩΣΕΙΣ!

Προστατέψτε το παιδί σας από τις ιώσεις!
Tweet Print

Καθώς οι καιρικές συνθήκες όσο πλησιάζουμε προς το χειμώνα αλλάζουν, ο οργανισμός όλων μας γίνεται πιο ευαίσθητος και επιρρεπής στη γρίπη και τις ιώσεις. Ιδιαίτερα ο παιδικός οργανισμός χρειάζεται ιδιαίτερη φροντίδα και ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος προκειμένου να αντιμετωπίσει τις ιώσεις που κυκλοφορούν στο σχολείο αλλά και σε κάθε δραστηριότητά του. Ας δούμε λοιπόν τους κυριότερους τρόπους προστασίας των παιδιών από τη γρίπη και το κρυολόγημα ώστε να έχουμε ένα ξέγνοιαστο χειμώνα!

Ισορροπημένη Διατροφή

Καταρχήν το πιο σημαντικό όλων είναι το παιδί μας να ακολουθεί μια ισορροπημένη διατροφή με ποικιλία θρεπτικών συστατικών και όλες τις κατηγορίες των τροφών προκειμένου να αναπτύξει ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα και να αναπτυχθεί σωστά. Κάθε κατηγορία τροφών μας χαρίζει και διαφορετικές βιταμίνες και μέταλλα απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Οι κυριότερες τροφές που δεν πρέπει να λείπουν από το διαιτολόγιο του παιδιού μας είναι οι παρακάτω:

  • Φρούτα και λαχανικά: Πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλαμβάνουμε στη διατροφή του παιδιού μας τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C όπως πορτοκάλι, λεμόνι, μπρόκολο, λάχανο, ακτινίδιο, πιπεριές, καθώς θωρακίζουν το ανοσοποιητικό και συμβάλουν στη μείωση των συμπτωμάτων της γρίπης καθώς και στην καταπολέμηση του κοινού κρυολογήματος. Τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν επιπλέον αντιοξειδωτικά συστατικά και φυτικές ίνες, τα οποία βοηθούν στην καλύτερη υγεία του νευρικού συστήματος, του εντέρου, και του πεπτικού συστήματος. Αν το παιδί σας δυσκολεύεται να φάει τα λαχανικά υπάρχουν διάφοροι τρόπου για να το "ξεγελάσετε" και να τα καταναλώσει πιο ευχάριστα! Κάντε την κατανάλωση των λαχανικών παιχνίδι παίζοντας με τα χρώματα και διαφορετικές υφές, σχηματίζοντας στο πιάτο του φατσούλες εικόνες κ διάφορα σχέδια. Ένας καλός τρόπος επίσης είναι να "κρύψετε" τα λαχανικά μέσα σε φαγητά που το αρέσουν, όπως ρύζι ή μακαρόνια, πίτες ή ομελέτες, ακόμα και πάνω σε πίτσα.
  • Γαλακτοκομικά, αυγά, συκώτι και καρότα: τα τρόφιμα αυτά είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και ασβέστιο που συμβάλουν στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος και τη δυνατότητα του οργανισμού να ανταπεξέρχεται στου κινδύνους της γρίπης και των ιώσεων. Επιπλέον συμβάλει στη σωστή ανάπτυξη του οργανισμού, των οστών και των δοντιών καθώς και στην καλή λειτουργία της όρασης.
  • Λιπαρά ψάρια και ξηροί καρποί: Τα λιπαρά ψάρια, όπως ο σολωμός, η πέστροφα και οι σαρδέλες καθώς επίσης και οι ξηροί καρποί όπως καρύδια και φυστίκια, είναι πλούσια σε Ω3 λιπαρά οξέα. Τα λιπαρά οξέα βοηθούν στην καλή καρδιαγγειακή υγεία χτίζοντας έτσι ένα δυνατό οργανισμό με δυνατό ανοσοποιητικό που μπορεί να αντισταθεί ευκολότερα σε ιώσεις και γρίπη. Επιπλέον τα Ω3 λιπαρά οξέα συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος, καθώς επίσης και στην καλή όραση και την ενδυνάμωση δοντιών και οστών. Εδώ μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες για τα ωφέλη των λιπαρών οξέων.
  • Ελαιόλαδο και ελιές: Είναι πλούσια σε βιταμίνες και έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Πολλές έρευνες έχουν αποδείξει ότι το παρθένο ελαιόλαδο παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού και την ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού συστήματος. Συμβάλει στην καταπολέμηση των ιώσεων και των συμπτωμάτων της γρίπης καθώς και των λοιμώξεων.

Μπορείτε εδώ να δείτε περισσότερα για τη σωστή διατροφή ενάντια στις παιδικές ιώσεις.

Επαρκής Ύπνος

Η έλλειψη ύπνου οδηγεί σε κούραση και εξασθένηση του οργανισμού, μειώνοντας έτσι τις άμυνές του και την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Ο επαρκής και ποιοτικός ύπνος τονώνει τον οργανισμό ενισχύοντας το ανοσοποιητικό και συμβάλλοντας στην πιο εύκολη αντιμετώπιση των ιώσεων, ενώ βοηθάει και τη σωστή ανάπτυξη. Ανάλογα με την ηλικία του παιδιού είναι απαραίτητες και οι κατάλληλες ώρες ύπνου. Μελέτες αναφέρουν ότι παιδάκια 5-6 ετών έχουν ανάγκη από 11-12 ώρες ύπνου την ημέρα, στα παιδιά του δημοτικού επαρκούν οι 10 ώρες ύπνου, ενώ στην εφηβεία οι ανάγκες για ύπνο μειώνονται και ο οργανισμός ξεκουράζεται και δυναμώνει αρκετά με 8 ώρες ποιοτικού ύπνου την ημέρα. Σημαντικό είναι επίσης να τηρείται ένα συγκεκριμένο ωράριο και οι συνήθειες του ύπνου για το παιδί, προκειμένου να εξασφαλίζεται η ηρεμία και η καλύτερη ποιότητα του ύπνου.

Άσκηση

Η επαρκής άσκηση είναι αποδεδειγμένο ότι βοηθάει στην κινητικότητα των λευκοκυττάρων, που αποτελούν βασικό αμυντικό μηχανισμό του οργανισμού απέναντι στους ιούς. Έτσι η άσκηση συμβάλει στην ενίσχυση της άμυνας του οργανισμού και τη θωράκισή του απέναντι σε ιώσεις και γρίπη, καθώς επίσης βοηθάει και στην ομαλή ανάπτυξη. 1 ώρα άσκησης την ημέρα είναι απαραίτητη για τα παιδιά. Φροντίστε το παιδί σας να παίζει παιχνίδια που απαιτούν κίνηση όπως κυνηγητό ή κρυφτό προκειμένου να ασκείται ταυτόχρονα. Επίσης σημαντικό είναι να το ενθαρύνετε να λαμβάνει μέρος σε ομαδικά αθλήματα ώστε να ασκείται αλλά και να αναπτύσσει παράλληλα και τις κοινωνικές του δεξιότητες.

Σωστή ατομική υγιεινή

Πολύ σημαντικό προκειμένου να προστατευεί το παιδί μας καλύτερα από τις ιώσεις και τη γρίπη είναι να του εξηγήσουμε ότι πρέπει να τηρεί πάντα τους κανόνες ατομικής υγειινής. Το συχνό πλύσιμο των χεριών όταν συναναστρέφεται με άλλα παιδάκια, η χρήση αντισηπτικών υγρών, αλλά και η επισήμανση ότι πρέπει πάντα να πλένουμε τα χάρια μας πριν το φαγητό και να μην ακουμπάμε το στόμα μας ή τη μύτη μας αν δεν έχουν πλυθεί, έχουν μεγάλη σημασία. Θα πρέπει επίσης να τονίσετε στο παιδί σας σε περίπτωση που είναι το ίδιο κρυωμένο, ότι πρέπει να σκεπάζει τη μύτη του και το στόμα του με ένα χαρτομάντηλο όταν φτερνίζετε ή βήχει και στη συνέχεια να το πετάει, προκειμένου να προστατέψει και τα άλλα παιδάκια από τη μετάδοση των μικροβίων.

Τηρώντας όλα τα παραπάνω είναι πιο εύκολο να αναπτύξει το παιδί μας ένα δυνατό οργανισμό και ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα, ώστε τους κρύους μήνες που διανύουμε να αντιμετωπίσει τους κινδύνους των ιώσεων και της γρίπης!

Καλό χειμώνα στους μικρούς και τους μεγάλους μας φίλους!

Κόντου Σοφία

Φαρμακοποιός

Η ΣΟΦΙΑ ΛΕΕΙ

Αν το παιδί σας έχει κενά στη διατροφή του συμβουλευτείτε τον παιδίατρο ή το φαρμακοποιό σας προκειμένου να σας προτείνουν ένα κατάλληλο συμπλήρωμα διατροφής για την ενίσχυση του οργανισμού του.

Η ΣΟΦΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ