ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΝΩ ΤΩΝ €35 ΚΑΙ ΕΩΣ 3KG

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΟΣΦΥΑΛΓΙΑ-ΠΟΝΟΙ ΜΕΣΗΣ

Οσφυαλγία-Πόνοι μέσης
Tweet Print

400 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως ζουν με χρόνιους πόνους ή αντιμετωπίζουν σημαντικά προβλήματα από αρθρίτιδες (φλεγμονή των αρθρώσεων) και πόνους στη μέση.

Τα συνήθη αίτια γι' αυτούς τους πόνους είναι κάποια απότομη κίνηση, η κακή στάση του σώματος, σε πιο σοβαρές περιπτώσεις μπορεί να οφείλεται σε δισκοκοίλη ή ρευματοειδή αρθρίτιδα.

Αν υποφέρετε κ εσείς από πόνους στη μέση ή στις αρθρώσεις το πρώτο που πρέπει να κάνετε είναι ξεκούραση, παραμείνετε για μια τουλάχιστον μέρα στο κρεβάτι. Αν είναι επείγον να σηκωθείτε φροντίστε να φορέσετε μια ειδική ζώνη οσφύος.

Τα παυσίπονα και αντιφλεγμονώδη χάπια προσφέρουν σε αρκετές περιπτώσεις ανακούφιση, έχουν όμως και πολλές παρενέργειες (κυρίως σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας), γι' αυτό πρέπει να τα λαμβάνετε με προσοχή και με τη συμβουλή γιατρού. Τα επιθέματα είναι μια άλλη λύση πιο ασφαλής.

Ζεστά επιθέματα (θερμοφόρα) σύνήθως χρησιμοποιούμε όταν ο πόνος οφείλεται σε μυϊκό σπασμό (απότομη κίνηση), ενώ τα ψυχρά αν οφείλεται σε τραυματισμό. Επίσης πολύ καλά αποτελέσματα έχουν τα patch που τα εφαρμόζουμε στο σημείο του πόνου.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αρκετές ημέρες ακόμη και μετά την υποχώρηση του πόνου θα πρέπει να διατηρήσετε το σημείο αυτό ζεστό. Αποφύγετε τα πολύ μαλακά στρώματα, ή τοποθετήστε σανίδες κάτω από αυτά για να μη βουλιάζουν. Αποφύγετε τις απότομες κινήσεις και μη σκώνετε βάρη, αν πρέπει να σκύψετε ανοίξτε τα πόδια σας στο εύρος των ώμων και λυγίστε τα γόνατα.

Όταν κάθεστε μπροστά στον υπολογιστή το επίπεδο των ματιών σας να είναι στο πάνω μέρος της οθόνης και η μέση να ακουμπά ολόκληρη στην πλάτη της καρέκλας.

Στο αυτοκίνητο τα γόνατα πρέπει να βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο ή χαμηλότερα από το ισχύο (καλό είναι να χρησιμοποιείται ορθοπεδικό μαξιλάρι), επίσης καλό είναι να κοιμάστε σε πλάγια θέση ή ανάσκελα με μαξιλάρι κάτω από τα γόνατα.

Όταν ο πόνος βρίσκεται σε έξαρση να αποφεύγετε την οποιαδήποτε άσκηση. Αφού περάσει ο πόνος και αισθάνεστε καλά το περπάτημα-κολύμπι-γιόγκα και πιλάτες θα σας βοηθήσουν πολύ. Τέλος, ενισχύστε τον οργανισμό σας με φυσικά βοηθήματα ασβεστίου Ca, βιταμίνης D, κολλαγόνου και υαλορουρονικού οξέος, κατάλληλη για την ενίσχυση της δομής των αρθρώσεων και των χόνδρων καθώς και σκευάσματα με MSM για αντιφλεγμονώδη δράση.

Και μην ξεχνάτε: Όλο το σώμα μας στηρίζεται στη μέση μας και στις υγιείς αρθρώσεις μας, φροντίστε για να έχετε έναν υγιή και δυνατό σκελετό για μια καλύτερη ποιότητα ζωής.

 

Κόντου Σοφία

Φαρμακοποιός

Η ΣΟΦΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ