ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ
ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΝΩ ΤΩΝ €35 ΚΑΙ ΕΩΣ 3KG

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΣΕΤΕ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ!

Διατροφή για να χάσετε τα κιλά των Διακοπών!
Tweet Print

Κάθε χρόνο τέτοια εποχή οι περισσότεροι ετοιμάζεστε να βάλετε τη ζωή σας ξανά σε πρόγραμμα. Το ίδιο πρέπει να κάνετε και με τη διατροφή σας, ειδικά αν πήρατε κάποια κιλάκια κατά τη διάρκεια των διακοπών...! Καταρχήν πρέπει να ξέρετε ότι οι γρήγορες απώλειες κιλών δεν είναι και παραγωγικές. Σας δίνουμε λοιπόν μερικές έξυπνες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να χάσετε τα κιλά σταδιακά και αποτελεσματικά.

Μπορεί να φαίνεται προφανές αλλά το να τρώμε υγιεινά σημαίνει να πίνουμε και υγιεινά ποτά, γι' αυτό περιορίστε αναψυκτικά καθώς και χυμούς με ζάχαρη στο ελάχιστο.

Προσθέστε ποικιλία στη διατροφή σας. Η συχνή επανάληψη έχει ως αποτέλεσμα να βαριόμαστε εύκολα και να μη μπορούμε να συνεχίσουμε για πολύ.

Φροντίστε να κινείστε. Εάν η δουλεία σας είναι καθιστική, 5 λεπτά περπάτημα κάθε 2 ώρες μπορούν να διατηρήσουν το μεταβολισμό σας σε εγρήγορση.

Δεν αρκεί να μη χάνετε γεύματα, πρέπει όσο γίνεται να διατηρείτε την ώρα των γευμάτων σταθερή. Εάν δε μπορείτε να τηρήσετε κάποιο γεύμα αντικαταστήστε το με μια μπάρα-υποκατάστατο γεύματος. Μπορείτε να δοκιμάσετε  τις νέες μπάρες της Power Health My Meal σοκολάτα-φυστίκι με 23 Βιταμίνες και Μέταλλα και να αντικαταστήσετε έξυπνα και απολαυστικά 1 από τα 3 βασικά γεύματα της ημέρας! Μια ακόμα πρόταση για να αντικαταστήσετε γεύματα είναι τα πρωτεϊνούχα ροφήματα της Prevent τα οποία αντικαθιστούν 2 κύρια γεύματα ημερησίως.

Αδυνάτισμα δεν σημαίνει να διακόψετε τα πάντα, τα άτομα που χάνουν κιλά και διατηρούν την απώλεια είναι αυτά που μεταβαίνουν σε έναν υγιεινό τρόπο ζωής με μικρές αλλαγές. Αν θελήσετε να τσιμπήσετε κάτι ενδιάμεσα στα γεύματα μην το στερηθείτε, απλώς φροντίστε να αντικαταστήσετε τα ανθυγιεινά σνακ με κάτι πιο υγιεινό, όπως οι μπάρες της Wish χωρίς ζάχαρη, ή το  νέo υγιεινό σνακ σόγιας All Good. Ελαττώστε τις λευκές τροφές (π.χ. άσπρο ψωμί-κρουασάν, βούτυρο, κρέμα γάλακτος) και χρησιμοποιείστε διάφορες νοστιμιές στα φαγητά σας (πολλά μυρωδικά,βότανα κλπ)!

Ορίστε ένα στόχο, πάρτε το χρόνο σας και κυρίως μη λιμοκτονείτε. Μπορείτε επίσης να βάλετε στη διατροφή σας τα προϊόντα της εταιρείας Dukan με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη ή και να ακολουθήσετε μια δίαιτα Dukan για κάποιο χρονικό διάστημα αν σας ταιριάζει.

Η δίαιτα Dukan βασίζεται σε κατανάλωση πρωεϊνών, άπαχων γαλακτοκομικών και μειωμένων υδατανθράκων και γίνεται σε 4 φάσεις. Στις 2 πρώτες φάσεις (φάση επίθεσης και φάση πλεύσης) ξεχνάμε πατάτες, ρύζι, ψωμί, ζυμαρικά, αλεύρι, ζάχαρη, δεν τρώμε λιπαρά κρέατα και αποφεύγουμε τα τηγανητά. Η φάση επίθεσης διαρκεί 2-10 μέρες ενώ η φάση πλεύσης μέχρι να χάσουμε τα κιλά που θέλουμε. Κατόπιν, σύμφωνα με το βιβλίο Dukan μπαίνουμε στη φάση σταθεροποίησης και τέλος στη φάση συντήρησης.

Το ποιά μέθοδο θα ακολουθήσετε για να χάσετε τα κιλά των διακοπών το επιλέγετε εσείς, ανάλογα με το τι ταιριάζει στο σωματότυπό σας και στον ψυχισμό σας. Ένα πράγμα να θυμάστε όμως: όποιο στόχο και αν βάλετε αυτό το φθινόπωρο η σωστή υγιεινή διατροφή δεν μας βοηθάει μόνο να χάσουμε τα κιλά που θέλουμε αλλά μας χαρίσει και ένα υγιές σώμα!

Καλό φθινόπωρο και καλή επάνοδο σε όλους μας!

Κόντου Σοφία

Φαρμακοποιός

Η ΣΟΦΙΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ